Va jag slarvar..=(

Väldigt va ja missköter min blogg nu.. Hinner helt enkelt inte med den. Bara massa jobb jobb jobb jobb.. men men skall se om jag inte kan uppdatera här lite oftare nu.

Vi har precis bytt lokaler på jobbet så nu har jag fått eget kontor. Skönt men ensamt. Ingen att prata med när som helst nu ju. =( Men men..de e skönt med eget kontor med så nu håller jag på att boa in mig där. Skall köpa mig några tavlor ja kan slänga upp på väggarna med. Har köpt lite blommor redan..=) bidde billiga våreld för ja tar ju bara död på alla blommor. *hihi*

Inte bara bloggen ja slarvar med utan vikten med.. men de skall bli ändring på detta nu. Kanske skall lägga in här va jag har käkat varje dag.

Man får gärna ge förslag på goda kalorisnåla maträtter.. *tackar och tar emot sånt* =)

Har vart och tränat nu på kvällen iaf och de va sköööönt.

Nu kallar tv innan sängen ropar på mig.


Checklista
Frukost: Fil med fröblandning och en smörgås med skinka 6p
Lunch: Pasta med fläskfile och peppersås 9p
Mellis: Smörgås med philadelphia extra light och skinka 3p
Middag: Hamburgare med bröd 9 p

Totalt 27 points av 27 points

Aktivitetspoints: 3 st

Kommentarer
Postat av: camilla

Men HEJ! Gud vad kul att se att du har uppdaterat :) Jag har varit inne här lite då och då för att se om du kommit tillbaka :) Och nu är du ju här ju :)

då får vi hoppas du kommer in hit lite oftare nu när du har eget kontor nu då ;)

Förresten vad jobbar du med?

Ha en bra dag

Kram

2009-02-16 @ 12:51:22
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Heléne

Pillan! Update your blog! :D

2009-03-01 @ 10:48:10
URL: http://frkfinemang.se
Postat av: I våran lilla vrå

kom igen...



Jag har oxå slarvat med mat och vikten. Men nu så har jag bestämt mig för att ta tag i det igen... på allvar! så kom igen, vi kämpar nu! kram

2009-06-30 @ 15:04:22
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0