Oj längesen sist!!!

De va ett tag sen ja skrev här märkte jag.. hihi Har haft fullt upp med jobb.. Har ju som sagt vart sjukskriven till den 4/2 och sen va de bara att jobba igen allt igen som ja missat när ja vart borta.. men nu e ja i kapp mig igen iaf.. skönt de..

Jobbade helgen på stadium.. lite lagom segt men fick iaf införskaffat mig ett par bra och snygga skor som jag, hör och häpna, inte får inte i fötterna av. Jag har ju riktigt problem fötter vilket e piss.. Vissa dagar gör de så ont i fötterna när ja går att jag vill gråta men de blir bättre och bättre.. speciellt nu med mina nya skor.. har dock lite ont i mina hälsenor idag men de e väl för att jag simmat imorsen..

Denna veckan va de träning i måndags, onsdags och simning i dag innan jobbet.. snark. de va riktigt svårt att gå upp ur sängen när klockan ringde 05:45. Då sov ju ja som bäst... men men de va bara att hoppa upp, klä på sig och ta bilen till simhallen.. Blev cirka 40 min simning... känns så skönt efteråt..=)

Just de ja, jag skall ändra vägdag till lördagar. Blir lätt att ja fuskar både fredagar och lördagar annars. Därför kommer ja hedanefter väga mig på lördagar så att ja bara fuskar då. =)

Nu skall ja snart lämna jobbet och åka och hämta min lillebror som skall sova hos oss i natt för han skall passa Fonzie imorgon några timmar när Karlsloken skall till manpower på intervju.. *hoppas hoppas han får jobb nu* Håll era tummar för han.

Skönt att vara ledig i helgen. Eller ledig och ledig.. skall till svärfar och plastsvärmor på middag på lördag och japp dom vet att jag viktväktar, så det blir lite nyttigare mat. De håller igen själva med.=) *fniss*

Lovar att jag skall försöka bli bättre på att uppdatera här och inte låta de gå 2 veckor mellan gångerna....

Här nedan kommer en bild på skorna med..=)


SALOMON SYMBIO W

Over and out...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!
Kul att höra i från dig igen har varit väldigt dött här...=)
Bra jobbat med att gå upp så tidigt och åka iväg och handla.

~~camilla~~

2008-02-14 @ 16:23:20
URL: http://hallonpaj.bloggagratis.se
Postat av: Jullan

Va härliga skorna verkar, och skoj du mår bra, hoppas du ahft en bra allahjärtans dag
/Jullan

2008-02-14 @ 19:20:18
URL: http://viktknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0