Torsdag

Idag är de då torsdag.. Har inte hänt så mkt idag.. sjukskriven till tisdag ju..

Imorgon tror ja iaf att håret åker av ändå.. e så trött på de nu.. Så trist att bara sätta upp de i toffs dag in och dag ut.. får slänga i en ny toning i håret imon då med.. sen blir de klippning och blonderinge när jag nått mina 10% och de skall vara innan den 23 Mars...


Såg på Du är vad du äter nyss.. Ena tjejen vägde typ lika mkt som mig men hade 24 cm mer runt midjan än va ja har typ.. mitt e väl mer utspritt på hela kroppen då..

Hejja oss alla VV:are... någon gång kommer vi i mååål..

Kram på alla och ha en bra kväll

P.s vägning i morgon.. SPÄNNANDE  blir ingen stjärna men nästa vecka kanske..=) D.s


Kommentarer
Postat av: Linruz

Du hittade gubbarna ser jag...fint!
Lycka till på vägningen i morron.
tittar in och kollar resultatet i morron.
kram Linruz

2008-01-31 @ 21:28:20
URL: http://www.linruz.blogg.se
Postat av: Heléne

hoppas på 0,9 imorgon.. det tror jag.. :)

håller iaf tummarna.. o sen vil jag se kort på nya frillan!

2008-01-31 @ 21:41:13
URL: http://www.wonderland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0