Nytt för mig!

Hej och välkommen till mig.
Kul att ni hitta hit :)

Man kankse skulle ta och berätta lite om sig själv.. Hmm ja va skall man säga.. Jag är en tjej av årgång 1983. Alltså fyller ja 25 i år.. om knappt två månader närmare bestämmt.. Jipppii.. Då blir de kalas.

Jag bor med min Sambo och min Son Alfonz i Mölndal utanför Götet.

Jag kommer i denna bloggen berätta om mitt liv och hur de går för mig i min resa mot målvikten...Min målvikt stämmer inte överrens med den som Viktväktarna vill att jag skall ha. Ja kan ju bara drömma om att komma ner till 65 kg.. hell no.. ja tror att ja kommer känna mig nöjd om jag hamnar runt 80-85 kg men de e många kilo innan jag e framme där. Men de får ta den tid de tar men jag hoppas att ja kommit dig till årsskiftet 2009/2010.=)

Den 24 augusti åker vi till Rhodos och då skall 15 kg till vara borta...Skall ha 8 stjärnor innan dess iaf och nu har ja tappat 10,3 kg.. wohoo.. hejja...

Nä nu ropar tv på mig.. adios..


Kommentarer
Postat av: Heléne

tjoooooooohoo!

Välkommen till the bloggvärld min vän!!
kram

2008-01-29 @ 13:13:29
URL: http://www.wonderland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0